onsdag 20 juli 2011

Vad ska man göra? Det känns som att du inte vill ha mig, dagarna går och jag sitter här uppe ensam varje dag.. Jag ber dig varje dag om att få vara med dig själv bara en enda dag men du bara kopplar bort mig.. Jag känner mig osynlig i dina ögon för du varken ser eller hör mig.. När du väl kommer upp till lägenheten så har du folk med dig hela tiden.. Jag behöver dig, en enda dag de är allt jag begär! Det är inte bara jag som behöver dig.. vi behöver dig..

Varje dag när jag vaknar på morgonen så tänker jag; Idag kanske vi får umgås själv.
Men några minuter senare så ringer dig mobil och du går ut, jag skriver till dig att jag vill att du kommer hem och du skriver jag är påväg men du kommer aldrig..

Det svider i mig när du inte längre hör mig, jag vet inte vad jag ska göra för att få dig att lyssna på mig eller ens se mig.. Jag vill inte ha det såhär längre, jag vill verkligen inte!
Jag älskar dig..


L.P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar