torsdag 30 december 2010

Blev ingen sovmorgon idag, klev upp klockan kvart i 7 och klädde på mig och åkte ut med pappa och ampa till Jädraås och pimpla.. Det var skit kul förutom att jag höll på att frysa ihjäl om mina fötter för de var hål i båda stövlarna längst fram vid tån och de var inte så speciellt bra is heller så de kom in en aning vatten så man vart jätte blöt.. Så Linnea fick sitta vid elden hela tiden tills vi skulle åka hem men jag fiska lite också tills jag höll på tappa tårna.. Blidde ingen fisk för oss inte med trevligt hade vi med korv grillning och sånt :) Sitter just nu i soffan och kollar på mamma för hon försöker sova med de går inte så bra för hon är så hes så hon knappt kan andas.. Ska väl ta och sova en stund jag med tills Therese och Maria kommer hem från Stockholm, då ska vi ut och åka pulka :) Hörs!


L.P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar